13 December 2008

Selamat Hari Keputeraan Yang Ke-24

Selamat Hari Keputeraan yang ke-24,diucapkan kepada aku sendiri...hehe. Umur telah bertukar ke 24 tahun... huh...dh 24 tahun aku hidup didunia nie... Lepas nie apa nak buat yek.

Start kul 00.01 pagi banyak aku terima ucapan happy birthday. Terima kasih aku ucapkan kepada mereka yang mengingati birthday aku nih. Kalau tak silap,tahun nie tahun yang paling ramai orang wish kat aku...

Banyak aku terima ucapan melalui sms pn ada,melalui ym pn ada,melalui shoutbox2 forum,friendster,myspace pn ada..fuh,banyak lah...terima kasih sekali lagi aku ucapkan kepada korang semua.

Time birthday nie best laa bergayut, pasal dapat buat call free kemana-mana nombor,tapi terhad kepada no. maxis sahaja... So apa lagi, nak jek bergayut dengan-dengan orang tersayang. Mula-mula call si camel,tapi dia sibuk pasal tgh kerja,dia mtk call malam..huhu, apa lagi malam tu bergayut memang tak hingat laa... dekat 2 @ 3 jam bergayut ng dia. Lama giler, hati pn puas dapat dengar suara dier... aku nak call si elin belah petang tu,sibuk jek...aku pn jd takut nak call tgh malam...kot2 minah tu tido awal ke. Huh, aku nak call aju,isk,pemalu tahap gaban pulak..org lawa jual mahal sikit...hak hak hak...

Time borak-borak ng camel selama 2jam,semua hal-hal keluar dari hal peribadi,sampai laa hal-hal office...dia siap cerita sorang mamat gay kat office dia... haha..memang lawak n aku tak perlu risau klu dia satu bilik ng sang gay tuh...comfirm tak kena goda. haha...

Tahun nie,aku tak dapat apa-apa hadiah, tp aku dapat something yang paling best...tak pernah dibuat orang... apa benda itu ? mms daripada camel. aku rasa mms dari dia laa yang paling best aku penah dpt. huhu..thanks camel...

So what next? kawen kah aku? haha...

No comments: